dijous, 4 de febrer del 2016

TORNEM A LA RUTINA!!

Bon dia Rossinyolets i Rossinyoletes!!

Després de les festes de Nadal amb la meva Rossinyoleta Harumy hem tornat a la rutina que tant ens agradava, la de veure'ns cada setmana. 

La primera tarda que ens vam veure, vàrem decidir anar a berenar, ja que una de les nostres tradicions és la d'anar a berenar un cop al mes, i ens vàrem posar al dia de com ens havien anat les festes. Aquesta vegada, després de les últimes crepes, vam decidir anar a una cafeteria a berenar un suc i un croissant de xocolata, estava boníssim, mireu que contentes estàvem a la foto!! 



Aquella mateixa tarda, vàrem planificar el que faríem durant el mes de gener, voleu saber tot el que hem fet? 

El dia 31 de gener era l'aniversari de la mare de la meva Rossinyoleta i volíem fer-li alguna cosa especial. Vam decidir fer-li una postal, a la portada vam posar-hi "PER MOLTS ANYS!!" i dins, vam escriure-hi la cançó de moltes felicitats en portuguès, ja que és l'idioma que parlen a casa i va ser molt divertit perquè mentre l'escoltàvem la vaig intentar traduir, i tampoc se'm va donar tant malament!! Finalment, vàrem fer un cor que s'obria amb els noms de la meva Rossinyoleta i la seva mare. Un ocellet molt especial m'ha dit que li va agradar molt, la postal ens va quedar així: 


Una de les altres activitats està relacionada amb el Carnaval. L'Harumy ve del Brasil i em va explicar que allà el Carnaval és xulíssim i que li agradava molt anar-lo a veure i disfressar-se. En el meu poble el Carnaval també es viu molt i, per tant, vàrem decidir fer una manualitat d'una màscara, vam quedar una mica plenes de purpurina, però ens ho vàrem passar molt bé i estem molt contentes amb el resultat. 



Mentre fem les manualitats, ens agrada molt escoltar música. Sempre escollim una cançó cada una. El dia de la manualitat del Carnaval vaig ensenyar-li una cançó que m'agradaria compartir amb tots vosaltres Rossinyolets i Rossinyoletes, perquè recordeu que... tots tenim un petit príncep a dins

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada